کل دانشجویان
پسر
دختر
تعداد
انحراف معیار
میانگین
تعداد
انحراف معیار
میانگین
تعداد
انحراف معیار
میانگین
آماره
خرده مقیاس
۳۶۴
۴۰/۴
۸۹/۱۱
۱۹۸
۳۲/۰
۹۰/۱۱
۱۶۶
۳۳/۰
۸۷/۱۱
پذیرش پاسخهای عاطفی
اختلال تنظیم هیجانی
۳۶۴
۸۰/۴
۱۳/۱۴
۱۹۸
۲۹/۰
۶۰/۱۳
۱۶۶
۴۲/۰
۶۶/۱۴
اختلال در رفتارهای هدفمند
۳۶۴
۷۴/۳
۳۵/۱۳
۱۹۸
۲۵/۰
۳۷/۱۳
۱۶۶
۲۵/۰
۳۳/۱۳
اختلال در کنترل تکانه
۳۶۴
۸۰/۵
۲۸/۲۷
۱۹۸
۳۵/۰
۶۳/۲۶
۱۶۶
۵۱/۰
۰۶/۲۸
نبود آگاهی عاطفی
۳۶۴
۴۰/۵
۲۵/۱۶
۱۹۸
۳۶/۰
۸۴/۱۵
۱۶۶
۴۴/۰
۷۴/۱۶
ضعف راهکارهای تنظیم هیجانی
۳۶۴
۹۶/۳
۵۳/۱۲
۱۹۸
۲۷/۰
۴۱/۱۲
۱۶۶
۳۲/۰
۶۸/۱۲
نبود شفافیت و تفکیک عاطفی
همان طور که در جدول ۴-۱ مشاهده می شود، میانگین نمرهی کل دانشجویان دختر و پسردر خرده مقیاسهای، پذیرش پاسخهای عاطفی برابر ۸۹/۱۱، اختلال در رفتارهای هدفمند برابر۱۳/۱۴، اختلال در کنترل تکانه برابر ۳۵/۱۳، نبود آگاهی عاطفی برابر ۲۸/۲۷، ضعف راهکارهای تنظیم هیجانی برابر ۲۵/۱۶ و نبود شفافیت و تفکیک عاطفی برابر ۵۳/۱۲ میباشد.
در جدول ۴-۴، خردهمقیاسهای تمامی متغیرهای پژوهش به همراه علائم اختصاری آنها معرفی شدهاند.
جدول ۴-۴ معرفی خرده مقیاسهای متغیرهای پژوهش
نام خرده مقیاس
علائم اختصاری
متغیرها
پذیرش پاسخهای عاطفی
EA
اختلال تنظیم هیجانی
اختلال در انجام رفتارهای هدفمند
BT
اختلال در کنترل تکانه
IC
نبود آگاهی عاطفی
LE
ضعف راهکارهای تنظیم عاطفی
SE
نبود شفافیت و تفکیک عاطفی
LT
خودمختاری
AU
نیازهای روانی
شایستگی
CO
ارتباط
RE
رها شدگی/بی ثباتی
TR
طرحوارههای ناسازگار اولیه
بی اعتمادی/ بدرفتاری
DI
محرومیت هیجانی
ED
وابستگی/ بی کفایتی
DE
آسیب پذیری نسبت به ضرر
DE
نقص/ شرم
DS
شکست یا نا کامی
BR
فداکاری/ ازخود گذشتی
SA
بازداری هیجانی
EI
استحقاق/ بزرگ منشی
EG
خودانضباطی ضعیف
KH
بیگانگی اجتماعی/ انزوای اجتماعی
SA
کمال گرایی/ معیارهای سرسختانه
SA
اطاعت
OB
خود تحول نایافته / خود گرفتار
EV
جدول ۴-۵ ماتریس ضرایب همبستگی بین خرده مقیاسهای پژوهش