پایان نامه:تعیین کیفیت خدمت رسانی از طریق به کارگیری مدل servqual در مرکز آموزشی درمانی کوثر
پایان نامه تأثیر بکارگیری آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات ثبت الکترونیکی
کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
پایان نامه تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت در ارتقاء کارکنان
پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
پایان نامه نقش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی بر توانمندسازی
پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت
پایان نامه بررسی تأثیر دورههای آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارتهای مدیران معاونت سیما در سال 1386
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با رضایت شغلی
پایان نامه بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات
پایان نامه مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی و دولتی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال
پایان نامه ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
پایان نامه ارزیابی اثر کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی بر اثربخشی سازمانی
پایان نامه تعیین رابطه بین تخصص، دوره تصدی و کیفیت حسابرسی بر هزینه سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پایان نامه مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال
پایان نامه مطالعه تطبیقی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت بیمه ایران با بیمه کارآفرین طی سالهای 90 و 91در کاشان
پایان نامه مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی
پایان نامه عوامل موثر بر ارتقا کیفیت خدمات گروه هتل های هما از دیدگاه کارکنان و مشتریان
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم های کیفیت (ISO) با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره
پایان نامه رتبه بندی شعب بانک ملی به لحاظ شاخصهای تاثیر پذیر از آموزش ضمن خدمت با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره TOPSISوSAW
پایان نامه رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان
پایان نامه تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی در شرکت سایپا استان تهران
پایان نامه تاثیر معنویت در محیط کار بر کیفیت خدمات بیمه گذاران شرکت بیمه ایران
کیفیت خدمت