پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازاریابی: بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد
پایان نامه بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری
دانلود پایان نامه ارشد :تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت
پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه ارائه مدل تصمیمگیری در بخش بازاریابی
بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون
پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیتهای بازاریابی
پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با استفاده از الگوی بازاریابی اجتماعی
پایان نامه موانع استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید
پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابی
پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی
پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا
پایان نامه تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین
پایان نامه تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی
پایان نامه تاثیر منابع مالی و بازاریابی ورزشی بر توسعه ورزش استان مرکزی
پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی
پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی
پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
راهبری نوشتهها
پایان نامه های دانلودی درباره گرایش بازاریابی