پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان
پایان نامه تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان
دانلود پایان نامه ارشد : بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
دانلود پایان نامه:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب سرمایه های اجتماعی و سطح وفا داری مشتریان با تکنیک تصمیم گیری چند شاخصه ANP (مورد مطالعاتی: بانک مهر اقتصاد)
بازاریابی و درک نیاز های مشتریان
پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان
پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس
پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
پایان نامه بررسی رابطه استفاده ازفناوری اطلاعات و جذب منابع
پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک
پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان
پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان
پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
پایان نامه بررسی رابطه مشتری مداری با جذب سپرده در بانک رفاه کارگران استان خوزستان
پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان
پایان نامه تدوین راهبرد بازاریابی مناسبتی برای گروههای منتخب مشتریان
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان
پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده
پایان نامه بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59
پایان نامه تعیین عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی
پایان نامه ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوین
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاههای کوچک و متوسط
پایان نامه های دانلودی درباره جذب مشتریان