دانلود پایان نامه رشته مدیریت گرایش جهانگردی : مطالعه ی گردشگری سلامت در ایران
دانلود پایان نامه ارشد: جهانگردی الکترونیک و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در روند توسعه گردشگری در ایران
پایان نامه ارشد: بررسی و مطالعه تطبیقی چالش ها و عوامل تأثیر گذار بر روی میزان گرایش شهروندان به استفاده از دوچرخه در شهر اصفهان در قیاس با شهر آمستردام
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: جهانگردی الکترونیک و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در روند توسعه گردشگری در ایران
پایان نامه ارشد رشته مدیریت جهانگردی: نقش تنوع فرهنگی در توسعه گردشگری
پایان نامه ارشد رشته مدیریت جهانگردی: نقش تنوع فرهنگی در توسعه گردشگری، مطالعه موردی کشورهای ایران، انگلستان و مالزی
پایان نامه گرایش توسعه روستایی ( رشته علوم اجتماعی) : توریسم در كهگیلویه و نقش آن در توسعه منطقه
پایان نامه گرایش توسعه روستایی ( رشته علوم اجتماعی) : توریسم در کهگیلویه و نقش آن در توسعه منطقه
لیست پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت – قسمت دوم
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه شناسایی مولفه های اخلاق حرفه ای اسلامی مدیران آموزشی ورابطه آن با رضایت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بندرعباس
پایان نامه شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان
پایان نامه امکان سنجی توانمندیهای هتل های سنتی استان یزد و تنگناها و چالشهای فراروی آن بر اساس مدل SWOT
پایان نامه بررسی تأثیر درآمدهای توریسم بر رشد اقتصادی
پایان نامه نقش امکانات تفریحی در افزایش مدت توقف گردشگران در قم
پایان نامه پتانسیلسنجی جاذبههای گردشگری شهرستان هریس با تاکید بر معرفی بازارهای جدید
پایان نامه برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری در استان گلستان
پایان نامه بررسی قابلیتهای توسعه گردشگری رویداد در استان گلستان
پایان نامه بررسی تطبیقی گردشگری مذهبی در کلانشهرهای ایران
پایان نامه بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان
پایان نامه نقش تنوع فرهنگی در توسعه گردشگری، مطالعه موردی کشورهای ایران، انگلستان و مالزی
پایان نامه بررسی عوامل مؤثـّر بر برند گردشگری استان گیلان
پایان نامه تحلیل ارتباط توسعه پایگاههای الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
پایان نامه تاثیر سازمان گردشگری استان گیلان بر پویایی اشتغال
پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتی مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران
پایان نامه ارزیابی توسعه اکوتوریسم با رویکرد استراتژیک
پایان نامه نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان
پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران
پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان )
پایان نامه درک ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در آژانسهای های گردشگری استان گیلان
پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی
پایان نامه درک ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در آژانسهای های گردشگری
پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران