پایان نامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک
پایان نامه بررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید
پایان نامه ارشد : بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده
پایان نامه مهارتهای زندگی در کاهش گرایش به مصرف مواد مخدر
پایان نامه تأثیر میزان و نوع مصرف رسانهای بر هویت جنسیتی دختران
پایان نامه پیش بینی انگیزش تحصیلی بر پایه تاب آوری ، سبک های والدگری و نگرش دانش آموز نسبت به مدرسه در دانش آموزان
پایان نامه نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM)
پایان نامه تحلیل اجتماعی مصرف نمایشی در بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان بوکان
پایان نامه بررسی گرایش نسبت به مصرف تنباکو و عوامل موثر برآن
پایان نامه مقایسه میزان آگاهی و نگرش ورزشکاران برتر رشته های مختلف نسبت به بیماری پوکی استخوان
پایان نامه بررسی روابط متقابل میان ارتباط شبکه های همکاری، تواناییهای نوآوری فناورانه و نوآوری در شرکتهای تولیدکننده نرم افزار
پایان نامه تاثیربرنامه های بازاریابی اجتماعی سازمان هلال احمر بر نگرش مردم به تصویر ذهنی این سازمان
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر نگرش کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق
پایان نامه بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان
پایان نامه بررسی رابطه الگو های مصرف و رفاه ذهنی در بین ساکنین بالای 15 سال شهر تهران
پایان نامه رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و سبک های نگرش به عشق با تعارضات زناشویی
پایان نامه رفتارهای پرخطر رانندگی، درک خطر و نگرش در رانندگان مبتدی و باتجربه و بررسی اثربخشی آموزش بر درک خطر، نگرش و رفتارهای پرخطر مبتدیان
پایان نامه بررسی روابط ساختاری برخی از عوامل روان شناختی خطرزا و محافظت کننده آمادگی اعتیاد در دانش آموزان سال سوم دبیرستان های شهر مشهد
پایان نامه بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی مصرفکننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش
پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرفکننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان)
پایان نامه پیشبینی رفتار خرید مصرفکننده براساس سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی
پایان نامه پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین(مطالعه موردی کاربران شهر کرمانشاه
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده
پایان نامه پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین
پایان نامه اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر استرس و راهبردهای مقابله ای در افراد
پایان نامه های دانلودی با موضوع نگرش مصرف کننده