پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند
پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان
پایان نامه بررسی اثربخشی درمان ذهن آگاهی بر نشخوارفکری
پایان نامه بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران
پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن
پایان نامه جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران
پایان نامه تأثیر ذهن آگاهی بر کارائی بازخورد خود کنترلی در فرایند یادگیری یک تکلیف حرکتی مداوم
پایان نامه اثر آگاهی از نتیجه در شرایط مختلف کانون توجه بر اکتساب و یادداری یک تکلیف تعادلی پویا
پایان نامه مقایسه میزان آگاهی و نگرش ورزشکاران برتر رشته های مختلف نسبت به بیماری پوکی استخوان
پایان نامه مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو
پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی
پایان نامه تاثیر اجتماعات برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و قصد خرید
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند
پایان نامه بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری”
پایان نامه بررسی تاثیر برند برتعهد سازمانی: شواهدی از صد برند برتر ایران
پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد
پایان نامه ارائه مدل عملکرد برند
پایان نامه بررسی عوامل پیش برنده و بازدارنده در استفاده از کتابخانههای عمومی
پایان نامه تاثیر کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشخوار فکری و سوگیری توجه مثبت و منفی در دانشجویان افسرده
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر بهبود تصویر برند بانک سینا در میان مشتریان
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند
پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پایان نامه بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی مصرفکننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند
پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان
پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان
پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در شرکت های دانش بنیان
پایان نامه شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
پایان نامه بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر شهرت برند بر آن
لیست همه پایان نامه های قابل دانلود در مورد آگاهی از برند