پایان نامه بررسی تاثیر CRM بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال 1393
پایان نامه نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM
دانلود پایان نامه:نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)
دانلود پایان نامه ارشد : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن
پایان نامه ارشد: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
دانلود پایان نامه ارشد : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شركت مخابرات
دانلود پایان نامه ارشد : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
پایان نامه ارشد : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الكترونیكی با مشتری (ECRM) در بانك تجارت
پایان نامه ارشد : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات : ارائه مدل e-CRM با رویكرد مهندسی مجدد فرایندهای كسب و كار
پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات : ارائه مدل e-CRM با رویکرد مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل: تاثیر CRM بر کیفیت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک: طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شركت مخابرات
پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک: طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) و مدیریت دانش(KM)
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM)
مدیریت دانش -لیست همه پایان نامه ها
دانلود پایان نامه ارشد جامعه شناسی
کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
پایان نامه تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه
پایان نامه انتخاب استراتژی برای کاهش ریسک زنجیره تامین
پایان نامه ارزیابی عملکرد شرکت کاشی عقیق یزد
پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی
پایان نامه بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش
پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
پایان نامه ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان
لیست همه پایان نامه های قابل دانلود با موضوع CRM