پایان نامه بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری
پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی
پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازاریابی: بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد
دانلود پایان نامه ارشد :تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده
پایان نامه ارشد برق گرایش قدرت: استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با استفاده از الگوریتم دینامیکی pso مبتنی بر gso
پایان نامه ارشد کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق الکترونیک گرایش قدرت:کلیدزنی بهینۀ انتقال با استفاده از مدل های تعادل در بازارهای برق
پایان نامه عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود
پایان نامه تعیین رابطه بین نفوذ سرمایهگذاران نهادی و کارایی بازار
پایان نامه رابطه ی میان سرمایه ی فکری و ارزش بازار
پایان نامه ارزیابی رابطه نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رتبه بندی عوامل کمی و کیفی تاثیرگذار بر سهم بازار بانک
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت
پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه ارائه مدل تصمیمگیری در بخش بازاریابی
پایان نامه آموزشهای مهارت زندگی بر کاهش گرایش به مواد مخدر
بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
پایان نامه بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی مؤثر بر گرایش به رابطه با جنس مخالف
پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
پایان نامه پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه یکپارچه سازی زنجیره تأمین و جهتگیری بازار و اثرات آنان بر عملکرد شرکت
پایان نامه طراحی مدل ریاضی برنامه ریزی تامین مالی شرکت های هلدینگ با رویکرد بازار سرمایه داخلی
پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل و شاخصهای موثر در تصمیمگیری بهینه به
دانلود پایان نامه ها با موضوع گرایش بازار