پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان
پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)
بازاریابی و درک نیاز های مشتریان
پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان
پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس
پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان
پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان
پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران
پایان نامه تدوین راهبرد بازاریابی مناسبتی برای گروههای منتخب مشتریان
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان
پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده
پایان نامه بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59
پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن
پایان نامه تعیین عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و
دانلود فایل متن کامل پایان نامه ها در مورد حفظ مشتریان